2 september 2012

Random saker jag lagt märke till och inte kunnat låta bli att fota

Här kommer en spontan blandning av bilder från min mobilkamera. Ni vet, sådana där helt slumpade saker som man bara inte kan låta bli att dokumentera.



På en fest en gång uppstod en diskussion om huruvida det heter äppelmos eller det egentligen mera logiska äpplemos. Jag höll på äppelmos och blev således tvungen att dokumentera alla bevis jag kunde hitta.

Ja, det är precis vad det ser ut som, en trehjuling hänger i en telefonledning...

Detta är en tomat. Svårt att se storleken på bild förstås men här är en hint: jag sitter på huk när jag tar kortet och det blåa till höger i bilden är mitt knä.

Julafton 2009 firades med en god vän. Vi kom på lite för sent att jag inte ägde en konservöppnare.

Ända sättet att bli bra på något är att öva. I början av min brödbakarkarriär var det svårt att få brödet att jäsa men denna gång jäste det lite väl bra.

Balkonger inomhus är en bra uppfinning. De här herrarna har ingen aning om att jag ser ner på dem.

Shrek har intagit Stockholm

Alltså, jag trodde Arla och Milko var konkurrenter.

Andreas och Daniel har pimpat min bil. Ni är söta ni.

Snö på rymmen

Första dagen på kanarieöarna rekommenderas inte halsband!

Läcker enorm ljuskrona av PETflaskor

Rottingcykel

Varken mer eller mindre

Den här är bra söt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar